Reklam
  • ANASAYFA
  • Kıbrıs
  • Seralarında Bombus arısı kullanan üreticilerin ödemeleri yapıldı

Seralarında Bombus arısı kullanan üreticilerin ödemeleri yapıldı

GÜNEŞ MANŞET
Reklam

 Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı, 2025 yılı için seralarında doğal polinasyonu sağlayabilmek için Bombus arısı kullanan üreticilere ödemelerinin yapıldığını duyurdu.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, 127 üreticiye, sundukları faturalar ve yapılan kontroller neticesinde toplam 1 milyon 737 bin 600 TL yatırıldığı belirtilerek, üreticilerin hakedişlerini Kıbrıs Türk Kooperatif Merkez Bankası ile aynı bankanın ilgili şubelerinden alabilecekleri kaydedildi.

Reklam

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.