

Cumhuriyet Meclisi Başkanı Ziya Öztürkler başkanlığındaki heyet, İslam İşbirliği Teşkilatı Üye Devletleri Parlamento Birliği’nin 20. Oturumuna katılmak üzere Azerbaycan’ın başkenti Bakü’ye gitti.
Meclis tarafından yapılan açıklamaya göre, gece saatlerinde Haydar Aliyev Uluslararası Havalimanı’na ulaşan heyet, Azerbaycan-KKTC Parlamentolararası Dostluk Grubu Başkanı Cavanşir Feyziyev, KKTC Bakü Temsilcisi Ufuk Turganer ve diğer yetkililer tarafından karşılandı.
Konferans süresince KKTC adına konuşma yapması beklenen Öztürkler’in, çeşitli ikili temaslarda bulunarak ülkenin görüş ve beklentilerini uluslararası platformda dile getirmesi öngörülüyor.
Heyette, Meclis Başkanlık Divanı Üyesi ve UBP Milletvekili Hasan Küçük ile CTP Milletvekili Şifa Çolakoğlu de yer alıyor.
Toplantının, üye ülkeler arasındaki parlamenter iş birliğinin geliştirilmesi ve ortak konuların ele alınması açısından önemli temaslara sahne olması bekleniyor.





